خدمات شرکت آرکافایر

سیستم صوت و پیجینگ
Finder

سیستم صوت و پیجینگ، ترکیبی از مجموعه ای تجهیزات صوتی است که امکان پخش در یک منطقه تعیین شده را می دهد. اغلب در مدارس، ساختمان های اداری، مراکز خرید یافت می شود. سیستم‌های سیستم صوت و پیجینگ می‌توانند برای اطلاعیه‌ها یا اطلاعات اضطراری استفاده شوند و یک راه ساده برای دریافت سریع اطلاعات ارائه دهند. سیستم‌های سیستم صوت و پیجینگ می‌توانند پایه یا پیشرفته باشند و می‌توانند با نیازهای مختلف سازگار شوند.

سیستم صوت و پیجینگ شامل بلندگوهایی هستند که در مکان‌های مناسب در اطراف منطقه پخش قرار می‌گیرند، یک تقویت‌کننده برای افزایش صدا و یک میکسر که امکان تغییر در سطوح صدا را فراهم می‌کند. کاربر در میکروفون صحبت می کند و صدا از طریق کابل های متصل به ناحیه اطراف بلندگوها منتقل می شود. برخی از سیستم‌ها همچنین دارای میکروفون یا اینترکام در نزدیکی مکان‌های بلندگو هستند که به شنونده اجازه می‌دهند به مکان مرکزی پاسخ دهند، البته نه به کل سیستم.

_

انواع مختلف سیستم های صوت و پیجینگ Finder

_

نسل جدید هشدارهای حریق به صورت صوتی و شنیداری می باشد به این نحو که سیستم صوت یک مجموعه علاوه بر قابلیت پیجینگ و پخش موزیک ، قابلیت پخش پیام های ضبط شده صوتی در زمان حریق را دارد. به این ترتیب که سیستم صوت به اعلام حریق متصل شده و قابلیت برنامه ریزی و پخش پیام های متفاوت در فضاهای مختلف را دارد.
استفاده از بلندگو سقفی ضد حریق در محیط هایی با دمای بالا که احتمال حریق در آن ها بالا است باید با در نظر گرفتن شرایط محیطی انجام شود. بلندگوهای سقفی ضد حریق برای شرایط خاص این گونه محیط ها طراحی شده است.

این نوع بلندگوها که برای محیط های داخلی و خارجی طراحی شده‌اند، در جایی که هشدار صوتی در محیط‌های با نویز زیاد محیط مورد نیاز است، استفاده می شود.

بلندگوها برای کاربردهای مختلف به صورت بلندگو سقفی، بلندگوی دیواری، بلندگوی ستونی و … که آنها را می توان در انواع مکان هایی که نیاز به پیجینگ دارند مانند فرودگاه ها، ایستگاه راه آهن، پارک ها، مراکز خرید و غیره استفاده کرد.

سیستم های ارتباطی پیجینگ (دستگاه اعلان مرکزی) آتش نشانان با استفاده از سیستم اعلام حریق، نظارت، اعلام و کنترل گوشی های تلفن محلی و راه دور را فراهم می کند.