خدمات شرکت آرکافایر

تابلوی خروج اضطراری / علائم شب تاب
ایمنی و آتش نشانی

علائم نورتاب و خروج اضطراری در زمان آتش سوزی به منظور اطلاع رسانی به کاربران و آتش نشانان و راهنمایی بهتر دسترسی به کپسول های دستی خاموش کننده پودر و گاز ، قرقره شیلنگ آتش نشانی، قرنیز پله، شیر آلات و ایستگاه های شستی های اعلام حریق استفاده می شود.

_

انواع مختلف علائم خروج اضطراری و ایمنی

_

روشنایی اضطراری نقش مهمی در تضمین ایمنی ساختمان، به ویژه در در هنگام تخلیه، ایفا می‌کند. این برای ارائه روشنایی سریع و خودکار در شرایط اضطراری طراحی شده است که منبع تغذیه اصلی قطع و روشنایی معمولی برق از کار می افتد.

این علائم مشخص کننده جايگاه کپسول آتش نشانی  و نوع محتوای آنها را نشان می دهند و درمحل استقرار کپسول که در فضاهای درب دار قرار دارد نصب می گردد .

این علائم مشخص کننده جایگاه شلنگ آتش نشانی می باشد که بر روی باکس این تجهیزات که به صورت درب دار هستند نصب می گردد.

این علائم مشخص کننده راهنمای طبقات/پارکینگ هستند که مسیر خروج را نشان می دهند این تابلو مشخص کننده موقعیت طبقه/پارکینگ در مجتمع می باشد.

اینها علائم استانداردی هستند که راه را به نزدیکترین خروجی نشان می دهند.

تنوع آنها: چپ، راست، بالا، پایین، زوایای راه پله و غیره هستند.

لوازم جانبی جهت اتصال راهنما به دیوار و آویزاز سقف شامل پایه واسط، بست لوله ویراق در رنگ های استیل ، کروم ، طلایی و زیتونی می باشد.

این علائم مشخص کننده جایگاه شستی اعلام حریق می باشد. که در زمان حریق به صورت فیزیکالی فعال می گردند و اپراتور و آتش نشانی را از محل حریق مطلع می سازد.