خدمات شرکت آرکافایر

فن و جت فن های F300 آتش نشانی

Aero System توسط تیمی از متخصصان در زمینه تهویه، تهویه مطبوع و اطفا حریق ایجاد شده است. Aero System، یک شرکت سازنده فن های کانالی، پنکه های سقفی، اگزوز فن های آشپزخانه را برای بخش تهویه تولید و همچنین در زمینه تهویه مطبوع با واحدهای تهویه هوا، واحدهای رطوبت گیر استخر، دستگاه های بازیابی حرارت، چیلرها، محصولات سقفی فعالیت می کند.
سیستم Aero تولید کننده جت فن های محوری و شعاعی، فن های تحت فشار، فن های خروجی دود، فن های خروجی دود از نوع سقفی و همچنین ارائه خدمات در طراحی، ساخت سیستم های اتوماسیون و تجزیه و تحلیل CFD به کمک کامپیوتر است.
واحدهای اتوماسیون سیستم های جت فن همیشه با تمرکز بر صرفه جویی در انرژی و زمان کار می کنند. در کنار سیستم های جت فن که در خط مقدم اطفا حریق قرار دارند، سیستم Aero نیز خدمات فروش و طراحی پروژه در زمینه شناسایی مونوکسید کربن، آتش و دود را ارائه می دهد.
با سنسورهای CO، سیستم های تشخیص حریق و دود، سیستم جت فن، می توانید مناسب ترین راه حل تهویه و تشخیص حریق را برای پارک خودروهای خود از یک نقطه حل کنید.
شرکت آرکا فایر شریک تجاری و نماینده انحصاری محصولات تخلیه دود وکنترال دود محصولات Aero SYstem در ایران تاییدیه های لازم را از آتش نشانی جمهوری اسلامی ایران اخذ نموده و آماده ارایه محصولات و خدمات این برند با کیفیت اروپایی به هموطنان عزیزمان در راستای ارتقای ایمنی و سلامت میباشد.