خدمات شرکت آرکافایر

پمپ آتش نشانی

نصب و راه اندازی تمام پمپ های آتش نشانی مورد استفاده در سیستم های تامین آب سیستم های ایمنی حریق توسط پرسنل سیستم ایمنی حریق آرکا فایر انجام می شود که دارای مجوز و مجوز مطابق با استانداردهای “استاندارد NFPA20 برای نصب پمپ های ثابت برای حفاظت در برابر آتش” و هستند. EN 12845.
همه برنامه های محاسبه هیدرولیکی که ما در انتخاب پمپ آتش استفاده می کنیم دارای تأیید FM ، UL ذکر شده یا دارای گواهینامه VdS هستند و کلیه طراحی و مدیریت پروژه با مهندسی کادمیوم انجام می شود که توسط شرکت وارد کننده آموزش و تأیید شده است.
پمپ های آتش نشانی ارائه شده ما دارای پمپ های تأیید شده FM و UL هستند و با توجه به نیاز و مشخصات مشتری ، پمپ های تأیید شده VdS نیز تهیه و در صورت لزوم مونتاژ می شوند.

انواع پمپ های آتش نشانی قابل ارایه

  • پمپ های آتش نشانی نوع خط عمودی
  • پمپ های آتش سوزی بدنه افقی
  • پمپ های آتش مکش جاذب
  • پمپ های آتش نشانی از نوع توربین عمودی

گروه های پمپ آتش نشانی ، که برای سیستم های ایمنی حریق ضروری هستند ، شامل ۲ پمپ اصلی و ۱ پمپ سوار می باشد. در صورت نیاز ، پمپ های اصلی می توانند از نوع برقی یا دیزلی باشند. در صورت وجود بیش از یک پمپ ، حداقل ۵۰ of از ظرفیت پشتیبان گیری می شود.
ظرفیت پمپ های تامین شده توسط محاسبات هیدرولیکی و پروژه های انجام شده توسط مهندسان آرکافایر تعیین می شود. سیستم های ایمنی حریق آرکافایر، که می تواند ظرفیت پمپ را بین ۱۰۰ GPM تا ۵۰۰۰ GPM متناسب با نیاز تامین کند ، می تواند به صورت دوره ای عملیات تعمیر و نگهداری گروه پمپ را با کارکنان میدانی خود انجام دهد.
پمپ آب – سیستم های اطفاء سیستم آب ، که توسط شرکت ما تولید می شود ، علاوه بر گروه های پمپ های آتش نشانی پاشش آب معمولی ، همچنین می تواند توسط شرکت ما در جهت استانداردها و مدیریت تولید کننده تهیه و نصب شود. پمپ های مربوط به چنین سیستم هایی قادرند فشارهای پایین را در فشارهای بالا تامین کرده و با حجیم ساختن آب به حداکثر کارایی برای اطفاء حریق برسند. تعمیر و نگهداری چنین پمپ هایی نیز به صورت دوره ای انجام می شود.
خدمات واردات ، نصب ، نظارت و خدمات تعمیر و نگهداری به صورت واحد و قابل اعتماد توسط آرکافایر انجام می شود.