ایمنی ذاتی درتجهیزات ضد انفجار expolsion proof چیست؟

_

برای اینکه یک محصول الکتریکی “ذاتی بی خطر” باشد ، نمی تواند از جرقه و گرما ، اتمسفر جو انفجاری را نادیده بگیرد. این امر با اطمینان حاصل از ورود جریانها و ولتاژهای کم در منطقه خطرناک حاصل می شود ، بنابراین باید کل مدار در نظر گرفته شود ، نه فقط وسیله ای که در انزوا قرار دارد.

بنابراین ، “مدار کاملاً ایمن” باید انرژی الکتریکی و حرارتی را محدود کند به طوری که احتراق جو خطرناک (گاز انفجاری یا گرد و غبار) رخ ندهد.

مواد شیمیایی دارویی ، هسته ای و انرژی شیمیایی و گرد و غبار موجود در مواد شیمیایی و مواد ضدعفونی کننده ، تولید گاز و مواد معدنی در اشیاء پلاستیکی و پلاستیک ، استفاده از مواد پلاستیکی تجهیزات ضد انفجار Expolsion Proof جلوگیری از مواد قابل حمل و مایع ، جلوگیری از تولید مواد اولیه و مایع. اما در صنایع شیمیایی و دارویی شیمیایی و همچنین شاخه های دیگر از کاربردهای دیگر ، مواد اشتعال پذیر هم یک اتفاق روزمره هستند. گازهای قابل اشتعال ، مه ، و آتش سوزی قابل اشتعال وجود ندارد ، همچنین ابرها از شعله های قابل اشتعال از یک خطرناک خطرناک قابل اتصال هستند. در چنین مواردی به طور انعطاف پذیری ، منابع تجاری مانند مکان های برقی و مکانیکی ، نیاز به تجزیه و تحلیل ندارند. از این رو مواد و مواد معمولاً معمولاً از نظر قابل اشتعال ، گازهای مضراب ، بخار ، و همچنین احتمالاً دو مرحله برای توالی تولید محصول ضروری هستند. گلدان اگزین انفجار داخلی به طور انعطاف پذیر پلاسویایارو فوکوسون از بین بردن احتمالات احتراق و جرقه زنی مواد منفجره مواد منفجره ، از جمله سطوح ، قسمت های مکانیکی ، مکانیکی کال و کالسکه های الکتریکی ، استاتیک الکتریسیته ، با استفاده از انواع مختلف اشیاء قابل استفاده می باشد. انتخاب اولیه ، ثانویه ، و تری با استفاده از انفجار. در صورت تمایل به حمایت از محافظت ، از این ابتکارات ، از موارد ابتدایی از یک پتانسیل اکسپلوزیوات از سیستمهای دیگر جلوگیری می شود.